english magyar

Nálunk Ön a pilóta - Élményrepülések

Fix élményrepülési programjaink a megadott időtartamokba feszítetten, de beleférnek, és a repülés minden fázisából (felszállás, emelkedés, utazás, süllyedés, leszállás, gurulás) ízelítőt adnak a repülőgép vezetés iránt érdeklődőknek.

 

30 perc

 

Budapest városnéző kör

Liszt Ferenc Nemzetközi repülőtér (LHBP) 31-es jobb pályáról (31R) felszállunk, pályairányú emelkedés után elénk tárulnak Budapest ismertebb épületei, építményei (Puskás Ferenc Stadion, Duna hidak, Citadella, Parlament). A Duna felett nyugati irányba megkezdjük a fordulót, közben elénk tárulnak a budai hegyek vonalai. A leszálló pályával párhuzamosan délkeleti irányon folytatjuk az utunkat, közben a Velencei tó is látókörünkbe kerül. Mindeközben felkészítjük a repülőgépet a leszállásra. A tervezett leszállás helyétől mintegy 15-20 kilométerre eltávolodunk a repülőtértől, így hosszú végső egyenesen közelítjük meg szintén a 31-es jobb pályát, ahol kézzel vagy robotpilóta segítségével leszállunk.

 

Budapest – Győr – Budapest útvonal

Liszt Ferenc Nemzetközi repülőtér (LHBP) 31-es jobb pályáról (31R) felszállunk, pályairányú emelkedés után elénk tárulnak Budapest ismertebb épületei, építményei (Puskás Ferenc Stadion, Duna hidak, Citadella, Parlament). A budai hegyek felett nyugati irányba Győr felé fordulunk.

A tatai Öreg tó felett elrepülve érjük el Győrt. Rövid városnézés után egyenesen Budapest felé vesszük az irányt, és hosszú végső egyenes repülésével a repülőtér 13-as jobb (13R) pályára érkezünk.

 

 

 

 

 

Insbruck kör

Európa egyik legszebb elhelyezkedésű repülőtere nyugat a Ausztria Tirol tartományában található Insbruck Kranebitten (LOWI). Felszállást a repülőtér 2.000 méter hosszú, 26-os pályájáról hajtjuk végre, felszállás és a környezet miatti meredek emelkedés után az Alpok varázslatos, hóborította hegyvonulatai tárulnak elénk. A meredek sziklafalak között repülve igazi repülési élményben lehet része a kalandot kedvelőknek. Rövid repülés után a leszállási eljárást kezdjük meg, melyet a 08-as leszálló pályára hajtunk végre.

 

 

 

 

New York városnézés

John Fritzgerald Kennedy (JFK), New York legnagyobb és legforgalmasabb repterének 31-es bal pályájáról (31L) felszállunk, pályairányú emelkedés után elénk tárul New York városának Brooklyn városrésze. Brooklynt és Manhattant összekötő hidak felett megkezdjük a fordulót északra, hogy madártávlatból fedezzük fel a város felhőkarcolóit és a Central Parkot. Ezután hosszú bal fordulóval a Hudson folyó vonalát követve érjük el a Szabadság szobrot, melynek elhagyása után a fordulunk rá a JFK repülőtér 13-as bal leszálló pályájára, amire kézzel vagy robotpilóta segítségével leszállunk.

 

 

 

 

 

 

60 perc

 

Párizs – London útvonal

Charles De Gaulle (CDG), Párizs legnagyobb repülőterének 26-os jobb pályájáról (26R) felszállunk, enyhe bal forduló után közelítjük meg a belvárost, Eiffel tornyot, Diadal ívet. Rövid városnézés után "OPALE" navigációs pontnál csatlakozunk a Párizs-t (CDG) és London Heathrow-t (LHR) összekötő légifolyosóra melyen tovább emelkedünk az utazómagasságra, 24000 lábra. Francia partokat elhagyva a Lamanche csatorna felett repülve közeledünk a szigetországhoz. London néhány nevezetességének (London-Eye, Tower Bridge, Big Ben) megtekintése után a Heathrow-i repülőtér 27-es jobb pályájára (27R) érkezünk meg.
 

 

 

 

Budapest – Bécs útvonal

Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi repülőtér (LHBP) 31-es jobb pályáról (31R) felszállunk, pályairányú emelkedés után elénk tárulnak Budapest ismertebb épületei, építményei (Puskás Ferenc Stadion, Duna hidak, Citadella, Parlament).
A repülőtérről a TORNO 3D indulási eljárást követve emelkedünk utazó magasságra. A tatai Öreg tó felett elrepülve érjük el a Győr melletti GYR navigációs jeladót (VOR). Enyhe balforduló után megkezdjük Bécs nemzetközi repülőterének (LOWW) megközelítési eljárását, és a 29 pályán landolunk.